Pay Per Click-ul si Paginile de Aterizare [infografic]

October 26, 2012 |  by  |  Alta Categorie, E-comert, Marketing, Romanesti

Ai auzit de paginile de aterizare ( landing pages)?

Ce sunt paginile de aterizare? Este pagina pe care ajung vizitatorii, atunci cand dau click pe anunturi publicitare, link-uri sau alte surse de trafic si unde vor putea intreprinde, acea actiune pe care doresti sa o intreprinda (sau call to action).Pentru fiecare canal de trafic creati o pagina de aterizare specifica acelei surse.

Mesajul exact si puternic din pagina de aterizare iti va da un scor de calitate mai bun, o pozitie mai buna a reclamei si un cost mai mic.Am vazut sute de reclame romanesti, care duceau la niste pagini de aterizare jalnice.Oare ce rata de conversie au acele pagini?Cum poti sa vinzi un serviciu PPC, cand tot traficul din PPC ajunge pe pagina principala a site-ului de exemplu?Probabil nici compania care apeleaza la “specialistul PPC” nu stie ce sa-i ceara.Ar fi mai multe raspunsuri, dar o voi lasa pe o alta data.

In pagina de aterizare folositi un text de vanzare foarte bun, imagini si video.Cititi blogul celor de la Unbounce care e o pepita de informatii, tot ei sunt cei care au creat infograficul despre paginile de aterizare din PPC, inclus in post.

 

Paginile de aterizare din PPC

 

 

Infografice in inbox-ul tau

Subscrie prin RSS Subscrie prin RSS    

No Comments


Trackbacks

  1. Cele mai bune 5 cai, de optimizare a ratei de conversie - infografic